belajar kerana Allah.. berjuang LIllahi..

belajar kerana Allah.. berjuang LIllahi..

Sunday 18 March 2012

1_8_3_2_0_1_2

Anak Itik Anak Biawak .
Saya Suke Kat Awak .

Dlm Longkang Ada Ikan Puyu .
♥ I LOVE U ♥

Lepak Sungai Tgkp Katak .
Awak Rindu Saya x ? ?

Main Lumpur Tepi Paya .
Awak Sygg Saya ? ?

Lepak2 Mkn Mee .
U Miss Me ?

Hari Jadi Disambut Sakan .
Awak Sygg Saya Kan ? ?

Main Pasir Baling Batu .
Nape Senyum-2 Tu ? ?

Sy Suka Buah Pulasan .
Harap Awak Jgn Perasan ! ,
 
Sehensem-hensem lelaki adalah lelaki yang sentiasa melindungi hak perempuan dan secantik-cantik perempuan adalah perempuan yang sanggup mengorbankan nyawa demi mempertahankan maruah dirinya
 
 
Awak. Hmm saya nak ckp. Hmm. Mcmni yg saya. Haihh susahnya nk ckp. Okay jap. Saya aa.. Segan malu susah lah ckp. Okayokay saya cakap. Saya saya saya. Haihh. Asal susah sgt nk ckp ni? Alahai aku pun. Okay saya sbenarnya terlampau sayangkan awak. Iloveyou :P *hahahaha xD
 
 
belajarlah menghargai perasaan seseorang yg menyayangi kita :)
jangan biarkan si dia menangis kerana kadang2 kita tak pernah tahu yang si dia sentiasa berusaha untuk membuat kita tersenyum
 
 
 
sy ad ati ♥ ...kamu beri wrna pe untx wrne di hati ku???

pink: syg
merah:cinta
kuning: saudre
hijau:sahabt
ungu:temn spcl
biru: benci
biru muda: awk ingn sy cple nan awk
hitam: x bererti ape2
coklet: temn p msre
putih: cinta tp tdx untx dimiiliki
x bls! musuh... hahaha
 
 
kalau saye ada dalam hati awk, tolong sayangi saye sejujurnya
kalau saye yg awk rindukan, saye harap awk akan kekalkan perasaan tu
kalau saye yg selalu menyakiti awk, maaf sebab tu bukan niat sebenar
kalau saye insan yg awk tak mau kenangi lagi, ajar saye agar saye memahami awk
tapi kalau dalam hati awk langsung takde diri saye
saye akan cuba untuk terima seadanya :)

No comments:

Post a Comment