belajar kerana Allah.. berjuang LIllahi..

belajar kerana Allah.. berjuang LIllahi..

Friday 9 March 2012

9_3_2_0_1_2

Erti Bulan Lahir Kau"
1.Jan --» Setia- Egois
2.Feb--» sImPeL - Ramah
3.Mac--» Keras kepala - Berani
4.AprIL--» sETiA - Susah dI cari ganti
5.Mei --» Jujur - Penyayang
6.Jun --»Menarik - Keras kepala
7.JuLy --»Dewasa - Setia
8.Ogos --» SIMpEL - cute
9.Sept--»ganjil - pelik
10.Okt--» Manja - Baik
11.Nov--» eGoIs - MeNarIK
12.Des--» Ceria - setia.
*hampa yg mna? :D
 
 
♥ Dalam diam aku tertarik dengan SIFATnya, ILMUnya, AKHLAKnya, KETAMPANANnya, GAYA pemakaiannya...

♥ Aku diam kerana aku tahu dia milik ALLAH, aku hanya perlu minta kepadaNYA..

*Jodoh milik ALLAH, tiada lafaz cinta melainkan mendahulukan lafaz AKAD NIKAH (✿◠‿◠)
 
 
 
aku ini bukan sapa2, bersuara tak kedengaran,
 berdiri tak kelihatan. aku hanya musafir di padang kehidupan yang daif lagi hina,
 bak melukut di tepi gantang. ada tak tambah, tiada tak kurang. 
sampai masanya nanti semua kan ku tinggalkan kerana kesemuanya termasuk jasad ini adalah hak DIA yang maha agung!
 
 

No comments:

Post a Comment